Zorgen over je omgeving oppakken!

Tijdens de bewonersavond in Noord zocht een bewoner mij op. Hij maakte zich zorgen over de parkeer/verkeerssituatie rondom de Anthoni Fokkerstraat en de van Weerden Poelmanstraat. Er wordt te hard gereden en er staan teveel auto's te dicht op elkaar geparkeerd, waardoor de hulpdiensten er maar moeilijk doorheen kunnen en kinderen er niet veilig kunnen spelen.

Na een bezoek ter plekke en heb ik besloten namens GroenLinks vragen over deze situatie te stellen. De beantwoording was dat de verkeers- en parkeersituatie pas per 2019 aangepast gaat worden. Dat vonden wij te lang duren en hebben de wethouder in de raadsvergadering gevraagd hier zo snel mogelijk iets aan de gevaarlijke situatie te doen. Waarop de wethouder heeft toegezegd het zo snel mogelijk op te zullen pakken. Wij gaan dit goed in de gaten houden!

Dit is een uitnodiging om uw zorgen met betrekking tot uw buurt/wijk op te pakken. Wij staan graag voor u klaar om met u mee te denken!

Voor contact: l.kroes@zwijndrecht.nl

www.zwijndrecht.groenlinks.nl