We doen het beter in Zwijndrecht en Heerjansdam.

Denkt u ook vaak, wat gebeurt er veel! Je kijkt ernaar, je ziet het, je hoort het en het overkomt je.
Wat kun je zelf doen om het beter te maken voor jezelf en de mensen om je heen ?
Vaak meer dan je denkt. Iedereen kan wat doen aan een betere omgeving, kleine en grote dingen.

Een goede samenwerking binnen GroenLinks en met andere partijen, maatschappelijke organisaties en ondernemers
is van belang om de doelen te realiseren die nodig zijn om ons leven beter te maken. Wat zien we: een steeds slechter klimaat, een pandemie in de gezondheid, een woningcrisis, aanhoudende armoede en schulden…… Het maakt de urgentie groot om mee te denken en actie
te ondernemen. Wij, samen, kunnen iets bijdragen om het voor mensen die in Heerjansdam en Zwijndrecht wonen beter te maken.

GroenLinks staat voor een eerlijke en duurzame samenleving. GroenLinks vindt het belangrijk dat u mee kunt praten en denken, wij willen niet dat de politici bepalen wat goed voor u is. Daarom willen we graag dat u een belangrijke stem krijgt in gewichtige besluiten, zoals: waar komen windmolens, waar gaan we bouwen en voor wie, hoe gaan de omgeving inrichten, hoe gaan we om met armoede, helpt de wmo en het wijkteam mensen met een hulpvraag, en meer onderwerpen.

Wat wij als GroenLinks Zwijndrecht/Heerjansdam willen is een beter klimaat, een betaalbare woning voor iedereen, dat we kunnen wonen in een fijne, groene omgeving en dat de welvaart eerlijker verdeeld wordt.

Er staat een geweldig team voor u klaar om, met uw steun, Zwijndrecht en Heerjansdam beter te maken, het kan echt !